"Stejně jako na skutečném festivalu možná nebudete vědět, kam dřív. Muzika, zábava, stánky... Prozradím, že chystáme speciální edici merche, tajnou stage s výjimečnými vystoupeními i busking českých hvězd, doporučujeme tak důkladnou prohlídku našeho herního areálu a včasný nákup vstupenky. Kapacita je omezena na 3000 hráčů," říká ředitel festivalu Rock for People Michal Thomes.
Návštěvníci mohou zamířit do partnerských zón - Komerční banka přináší ojedinělou vyhlídku na celý areál, na pláži Objevte Více Muziky můžete tančit nebo soutěžit v písku, s Red Bullem se proletíte. Kromě mnoha uměleckých instalací, soutěží, výstavy Martyho Frků i známého grafika TMBK, doplní areál bludiště nebo jedinečný mlýn na větrnou a solární energii s názvem GEM Tower.
Prostřednictvím avatarů se účastníci mohou setkávat v chatovacích zónách, tančit, mávat, tleskat či skákat, případně se vyfotit s kamarády ve fotokoutku. A nemůže chybět večírek pro nedočkavé, kdy si držitelé vstupenek budou moci vyzkoušet herní prostředí již od pátku, ani afterparty s YouTube Music.
Rock for People In the Game vzniká ve spolupráci Ameba Production a předních programátorů domácí IT scény. Tým pracuje souběžně na několika herních a komunikačních platformách. Technické zázemí a datové sítě poskytla Mall.tv.
Držitelé vstupenky na letní festival Rock for People zaplatí pouze manipulační poplatek 30 Kč, ostatní si mohou pořídit vstup na virtuální festival za 150 Kč.