Na druhé straně skladba "Brain Dead", vydaná teprve před týdnem, vznikla ve spolupráci s "House of Protection" (bývalými členy FEVER 333) a je více experimentální, přináší politicky a společensky laděné téma a upozorňuje na pasivitu a manipulaci ve společnosti. Díky své dynamice a intenzitě může videoklip vyvolávat asociace s klasickými punkovými videoklipy, které kladou důraz na autenticitu a živelnou energii a tento "punkový nádech" rozhodně dodává albu určitou rozmanitost. #TonyHawkapproves!
Zatímco Architects se neustále posouvají vpřed, duch jejich zesnulého kytaristy Toma Searla je v jejich hudbě stále přítomný. Tom, který podlehl rakovině v roce 2016, byl hlavním skladatelem kapely. Jeho smrt hluboce ovlivnila jejich tvorbu - album "All Our Gods Have Abandoned Us" (2016) bylo silně inspirováno jeho osobním bojem s nemocí. "Holy Hell" (2018) pak reflektovalo bolest z jeho ztráty. Pozdější alba "For Those That Wish to Exist" (2021) a "The Classic Symptoms of a Broken Spirit" (2022) ukázala posun kapely k širšímu zvukovému spektru, přesto Tomův odkaz zůstává přítomný nejen v hudbě, ale i ve filozofii kapely. Důležitým prvkem nového alba je také spolupráce s Jordanem Fishem, bývalým členem Bring Me the Horizon, který se podílel na produkci i několika skladbách, včetně "Curse", "Brain Dead", "Everything Ends" a "Blackhole". Jeho vliv je patrný zejména v širším zvukovém spektru a v odvážném mixu elektroniky a orchestrálních prvků s typickou syrovostí Architects. Nové album potvrzuje, že Architects nejsou kapelou, která by stagnovala. Po více než dvaceti letech na scéně stále hledají nové způsoby, jak oslovit své publikum. I když se nebojí experimentů, zůstávají věrni svému charakteristickému stylu, ve kterém se snoubí emoce, síla a precizní hudební provedení. Album je nyní dostupné na všech hlavních streamovacích platformách a kapela se chystá na turné, kde nové skladby představí naživo.