1. IN THE END
Vlajkonošem v doslovném slova smyslu byla rozhodně deska "Wretched and Divine: The Story of the Wild Ones" (2013). Neměla slabšího místa, dodnes většina tracků patří k nejlepším a rozhodně nejsilnějším, co kdy BVB vydali. K albu navíc kapela natočila film, který byl složen z klipů ke každému songu. Tím nejvýraznějším a nejreprezentativnějším zůstává "In The End", který příběhově zakončuje bolestivý, ale motivující příběh desky. Právě tehdy se z Black Veil Brides právem stali nositelé naděje pro všechny zlomené.
Když se někdo stane obětí šikany, důvodem většinou bývá, že se nějakým způsobem liší. A snad pro nikoho tohle neplatí víc než pro "emáky". A když se člověk nedokáže bránit, snaží se z bolesti často vypsat perem nebo vyřezat nožem. BVB se songem "Knives And Pens" postavili za všechny "odlišné", kteří si podobnými stavy procházeli. A celkem jistě lze tvrdit, že nejen tímhle klipem zachránili nejeden málem uniklý život. Stopa na začátku originální verze písně, která se objevila i v klipu, pochází z dokumentu Paradise Lost: The Child Murders at Robin Hood Hills. Už podle názvu si snadno odvodíte, o čem asi dokument byl a jak se váže k příběhu malého Andyho Biersacka v klipu.
3. FALLEN ANGELS
"We scream, we shout, we are the fallen angels" - každá emo postavička zná tyhle slova. Každý, kdo kdy byl součástí BVB Army, si sám sebe představoval jako padlého anděla. Toho odmítnutého, poraněného, ležícího v koutě. Black Veil Brides všechny podobně zlomené semknuli právě tímhle songem. V klipu sami sebe umístili do apokalypsou se rozpadajícího světa, ve kterém ale i přesto vzpřímeně stojí a šíří svou ochráncovskou muziku. To právě oni apokalypsu přinesli, když nechtění spadli z nebe. A teď kolem sebe svolávají armádu těch, kdo pocítili stejnou křivdu. "Všem, co zpívají sami - není nutné cítit tenhle zármutek".
Proč vlastně byli Black Veil Brides tak nenáviděnou kapelou, když jejich cílem bylo hudbou zachraňovat životy? Spousta "true metalheads" nedokázala do svých řad přijmout někoho, kdo se před koncertem maloval dýl než dáma před plesem. A i když důvodů bylo určitě víc, převážně šlo právě o vzhled Andyho a spol. Přesto, že BVB chtěli být hlavně sami sebou a ani zvukově se škatulkovat nechtěli, dost jasně je to táhlo k metalu a hard rocku. Takže klip k "The Legacy" z vrakoviště za doprovodu všech živlů byl pro "vševědoucí kritiky" trnem v oku. "Proč si sakra tihle teploušové hrajou na to, co nejsou?". Podobné hlášky a hejty ale nabíjeli skupině zbraně. Právě proti takovým bojovali a takové ve svém hnutí nechtěli.
5. GOODBYE AGONY
Posledním klipem, který se sledovaností vyšplhal mezi nejúspěšnější pro BVB, bylo video k písni "Goodbye Agony" ze self-titled alba Black Veil Brides (2014). Od té doby se bandě nepovedlo vydat song/klip, který by se aspoň dotknul podobného dosahu. Pravdou je, že ikonou byl Biersack s kapelou hlavně v letech 2010 - 2013. Nové věci jsou o dost dospělejší a i přes znatelnou snahu a kvalitu nemají takovou tažnou sílu jako alba We Stitch These Wounds (2010), Set the World on Fire (2011) a Wretched and Divine: The Story of the Wild Ones (2013). "Goodbye Agony" je ale hrdým zástupcem smutných příběhů do temných chvilek, kterými BVB drží svou fan base nad vodou, když jim je ouvej. A pokud vám herec z klipu přijde povědomý, je to David Sasik, který si zahrál hlavní roli ve zmíněném klipu "Knives And Pens".