A právě s tou modelkou je to vlastně pravda. Amalie se v roce 2010 objevila v prestižní reklamě na parfém Bleu de Chanel. A jak se k tomu vůbec přichomýtla? "Je to takový ten případ, když kamarád tvého kamaráda pracuje s někým, kdo pracuje pro někoho důležitého. Takže mě doporučili a přijali, bez toho aniž by mě doopravdy znali. Hledali evropskou dívku ve stylu Brigitte Bardot. Líbila jsem se jim a tak jsem musela promyslet, jestli je to vůbec možné. Žila jsem tou dobou v Americe a měla jsem hudební vízum," svěřila se nám v nedávném interview. A proč se nakonec rozhodla nabídku přijmout? Protože reklamu točil Martin Scorsese! Režisér filmů jako je Věk nevinnosti nebo Skrytá identita.
To bylo však už před šesti lety a od té doby v modelingu žádnou práci nepřijala. Proč? "Prostě to nemám ráda. Tohle musíš milovat, ten pocit být před kamerou. Všechny moje fotky, co mám, pořizoval můj starý dobrý kamarád. Jsem hodně šťastná, že někteří z mých přátel jsou profesionální fotografové, takže my si prostě sbalíme jídlo a věci na pár dní a vyrazíme do lesa, nebo kamkoliv jinam, kde chceme fotky pořídit. Je to zábava a hlavně důvěřuji a znám lidi, co pracují se mnou. V hudbě je důležité mít fotky kvůli tisku a promu, ať se ti to líbí nebo ne. Ale je to něco naprosto jiného, než když fotíš jen pro peníze, pracovat tímto způsobem," říká.
Divoženkou tedy zůstala, ale i tak to ale Amalie hodnotí jako cennou zkušenost a posun ve své kariéře.
Čtěte rozhovor s Myrkur v lednovém Fakkerovi.