Muzikant se o problému rozpovídal více do hloubky. "Spousta problémů dnešního světa je takhle ignorována, ale ignorací se nic nezlepší. Je to tragický pohled, vidět jak se tenhle dřívější ráj rozpadá. Nakonec mi to vnuklo nápad na název a přebal desky. Hodně lidí tenhle obal asi úplně nepotěšil a říkají si něco jako: 'Nemluvte o tom, tohle je zapovězené téma,' ale to je nám u p*dele. Naše kapela vždy mluvila otevřeně a to, co je na obálce 'Hotelu Kalifornia' zobrazeno je naprosto reálný výjev z dnešní Kalifornie."
"Každou chvíli se mě lidé ptají: 'Jaké je nejoblíbenější místo, kde jste kdy hráli?' a pokaždé jim na to odpovídám stejně - Praha. Londýn a Paříž jsou možná metropole, ale přijde mi, že se až tak neliší od New Yorku nebo LA. Zato v Praze si přijdu jak v gotickém Disney Landu. Pořád tam máš co objevovat, je tam úžasná historie a taky vím, že se u vás vypije víc piv na osobu, než v Německu. To je prostě boží! Pokaždé, když jsem u vás, neskutečně si to užívám, akorát je teda fakt, že se vždycky strašně ožeru, takže si toho pak moc nepamatuju," vzpomíná hudebník na svá mlhavá dobrodružství z nočního Práglu.
- AUDIO: Hollywood Undead vypustili jeden z nejagresivnějších songů své kariéry
- VIDEO: Hollywood Undead v novém songu popisují bezútěšný život v Los Angeles
Na otázku, který song se během historie skupiny vyšvihl na přední příčky a nikdo to původně nečekal, měl zpěvák jasno. Jde o jeden z nejstarších songů, který kdy vydali - singl "Undead" z debutové desky "Swan Songs": "Ten song byl náš vztyčený prostředníček mainstreamu, prostě jsme jen zařvali, na co všechno se*em a mělo to úspěch - doteď to nechápu."
A proč že už Hollywoodi takřka nenosí své dřív tak ikonické masky? Každý ze skupiny má na věc jiný názor, ale podle J-Doga jde hlavně o stránku (ne)pohodlí a praktičnosti. Mnohem víc se dozvíte v kompletním rozhovoru níže.
"Hotel Kalifornia" je venku od 12. srpna a vlastní dvoustránkový rozhovor s kapelou chystá také magazín Spark.