Chtěli jsme to stihnout za jeden den, takže jsme makali cca od osmé ranní do čtvrté ranní - krásných 20 hodin. Klip natáčel Dan (zpěvák/kytarista), takže se práce o to prodloužila, když se musel převléct, koukat, jak se záběry povedly (na scény s ním za kameru stouply Anička Bartolotti a Martin Jarka, za což jim patří velké díky) atd. Každopádně máme do budoucna spoustu poznatků, takže ta práce bude zase o něco efektivnější.
Přihodilo se během natáčení něco, co stojí za zmínku?
Historky z natáčení? No... Jako kapela ve většině případů trochu strádáme tím, že jsme povětšinou z malýho města. Tady se to ovšem ukázalo jako neskutečná výhoda, protože jsme si byli schopni zajistit zázemí v podobě vytápěnýho stanu se setama, elektrikou (topení, kávovar, atd.) a spoustu dalších věcí jako třeba pódium. Nevýhoda byla, že jsme všechno to tunový vybavení museli tahat do toho čtvrtýho patra. Potom to ale vypadalo tak, že když s Danem jeden z nás natáčel, zbytek seděl ve stánku v teple, pařil World of Tanks, popíjel teplý kafe a nemusel nic řešit.
Moc se mi v jednom záběru líbí bass flip. Na kolikátý záběr se to povedlo?
Vzhledem k tomu, že se ho Ivo naučil snad ještě dřív než zahrát "Smoke on the Water", tak se mu technicky povedly všechny, opticky pro kameru skoro všechny a vybraly se ty dva co jsou v klipu.
Pomáhal vám s financováním klipu Nike nebo šlo o neúmyslný product placement?
Haha, možná to tak podle jednoho z těch prvních záběrů působí, ale Danovi se prostě líbila kompozice toho záběru, tak ji použil. Určitě by bylo super, kdyby nás Nike financoval, ale bohužel to tak není. Každopádně, pokud to čte někdo z Nike, hit us up! Něco vymyslíme. (smích) A když už jsme ale u té podpory, určitě tímto chceme poděkovat všem, kteří se na tvorbě klipu podíleli, ať už zapůjčením nějakýho vylepšováku do zákulisí, nebo třeba jen vytáhnutím jedné krabice s věcma nahoru do toho čtvrtýho patra.