Zoran Bihać, jeden z jejich dvorních režisérů, se s kapelou vůbec jako první pustil do velmi smělých kousků. Začal pozvolna s "Links 2 3 4", pokračoval přes "Mein Teil", "Rosenrot" a pomohl dotáhnout do konce natáčení klipu "Mein Herz brennt" včetně jeho one man show piano verze. Jeho služeb zároveň využil Kruspe pro své Emigrate a klip "Eat You Alive", Lindemann pro "Praise Abort", "Fish On", "Mathematik" nebo krvák "Knebel" a také pro svou nejnovější píseň. Zoran se často nimrá v tabuizovaných tématech, a rád.
Zato Joern Heitmann se v klipech drží trošku víc při zemi, snad kromě snad "Ohne dich". Pokud jste se teď hlasitě nezasmáli a neřekli si něco jako: "Tak to bylo dost dobrý", klip jste buď neviděli (styďte se), nebo nemáte smysl pro humor a není vám pomoci. Dál s kapelou natočil "Mutter", "Ich will", "Keine Lust", "Sonne", "Amerika", "Haifisch", "Radio" a nejnovější klip k písni "Ausländer".
Asi nejznámější režisér, se kterým R+ spolupracovali, je Jonas Åkerlund, bývalý člen švédských Bathory, který se podílel také mimo jiné na klipu "Smack My Bitch Up" od The Prodigy. "I Miss You" od Blink-182 nebo "Moves Like Jagger" od Maroon 5. Rammstein ho oslovili v rámci klipů "Mann gegen Mann", "Ich tu dir weh", "Mein Land"... a hambaté "Pussy", ve které VÁŽNĚ hrají dabléři.
Při velkolepé "Deutschland" si pak s kapelou střihl premiéru Specter Berlin.
Exkluzivní rozhovor se Zoranem Bihacem o klipech Lindemann i Rammstein a osobě Tilla Lindemanna celkově najdete v lednovém Fakkerovi. Kromě toho i recenzi a plakát Lindemann. Kde časák seženete? Najděte si nejbližší kamenný krám podle svého města nebo PSČ anebo si číslo objednejte přes náš eshop.