Vedle prvních pokusů o vlastní tvorbu se v jejich začátcích jako hlavní kick-starter ukázaly coververze známých tracků házené lopatou na YouTube. Úspěchu zásadně přispěl i Chrissin soukromý vlog o zkrášlování a líčení a také způsob práce se sociálními sítěmi. "S fanoušky jsem v těsném kontaktu. Spoustu z nich si pamatuju jménem, u dalších vím, kde bydlí. Fanoušci jsou součástí týmu," tvrdí Chrissy.
Zatímco tradiční cesta ke slávě vede hlavně přes neúnavné koncertování ve všech zapadlých koutech světa, trojice z amerického Poughkeepsie zkrátka naplno využila fenomén doby, tedy sociální média. Přesto Chrissy s tímto zjednodušováním ostře nesouhlasí: "Že je YouTube zkratka ke slávě? Kravina! My jsme nic neplánovali, s ničím nekalkulovali. Univerzální recept na slávu neexistuje. Prostě jsme dělali, co milujeme, a ono to zafungovalo. Nemůžeš se rozhodovat na základě vidiny rychlého úspěchu, protože pak už to nebudeš ty."
Celý článek o Against the Current včetně plakátu najdeš v květnovém Fakkerovi.