1. PAPERCUT
Song je o nenávisti, kterou člověk cítí k lidem, kteří mu léta otravují život. Jde o sebereflexi Chestera Benningtona, jenž se v mládí nemálo potýkal se šikanou ze všech stran.
Při natáčení videoklipu nudila bubeníka Roba Bourdona představa, že by měl pouze nečinně sedět na gauči, a tak na sebe napatlal make-up.
2. ONE STEP CLOSER
Chester se v "One Step Closer" pokusil vyjádřit vztek, ve kterém vyrůstal. Chtěl, aby děti, které cítí totéž, věděly, že v tom nejsou samy. Nezamýšlel jej však vypustit jako projev sebelítosti nebo nenávisti.
Přestože jde o jednu z nejdůležitějších písní kapely, Chester Bennington ji neměl příliš v oblibě.
3. WITH YOU
"With You" stojí za Chesterovým ikonickým zvoláním "Come on!". Téměř při každé živé prezentaci této skladby uvedl zpěvák tvrdé intro touto prostou, ale zatraceně údernou dvojicí slov.
4. POINTS OF AUTHORITY
Obsahem písně je lidská snaha někoho ovládat zastrašováním a agresí. Další "klenot", který vzešel z Chesterova pekelného dětství...
5. CRAWLING
"Crawling" se po Chesterově smrti dočkala mnoha předělávek, spoustu kapel a muzikantů ji začalo hrát naživo i zařazovat na svá alba. Jmenujme např. Coldplay, Staind, New Years Day, Dream State či nejnověji Bad Wolves.
6. RUNAWAY
Původní demo písně se jmenovalo "Stick N' Move" a objevuje se - avšak s jiným textem - už na raném kapelním materiálu z roku 1996.
7. BY MYSELF
Při nástupu do LP byl Chester ještě zelenáč a spíš imitoval své oblíbené zpěváky. Výzva zkusit nový druh zpěvu - scream - byla tedy zatraceně obtížná. První pokusy přišly u songu "By Myself", ale jelikož byl mladý Bennington nezkušený, museli mu spoluhráči sehnat cédéčka s lekcemi, než si techniku osvojil.
8. IN THE END
Management v jisté fázi nahrávání nabádal Mika Shinodu, aby se vykašlal na rapování a soustředil se pouze na klávesy. Mike si však myslel svoje, posílal imaginární fuckoffy a nakonec songem všem vyrazil dech a udělal z něj svou osobní hymnu.
9. A PLACE FOR MY HEAD
Skladbu "A Place For My Head" fanoušci milují, ale kapele se (kromě Joea Hahna) příliš nelíbí.
Když Brad u výrobců kytar Ibanez objevil piezo efekt, který na jedné kytaře umožňuje přepínat mezi akustickým, standardně elektrickým a přitvrzeným zvukem, první zahrál právě tuhle věc. Song totiž obsahuje pasáže, které potřebují všechny tyto soundy.
10. FORGOTTEN
Na žádost fanoušků během meet & greet měl Mike Shinoda během show ve Stuttgartu zarapovat první část písně v prodlouženém intru songu "Until It's Gone". Nepřišel však na rozumný způsob, jak napasovat těch pár veršů ke zmíněnému válu, tak nakonec zůstal u instrumentálního intra.
11. CURE FOR THE ITCH
Song se původně jmenoval "Mr.Hahn". Ze začátku songu mluví jistá osoba, kterou Mike Shinoda pojmenoval Remy, a prohlásil, že časem lidé zjistí, co to znamená. Po letech odhalil, že jde o druhou osobnost právě Joea Hahna, která je nebezpečná a drží ostatní na nohou. Joe na toto odpověděl následovně: "Remy je lež, to si vymyslel nějakej idiot."
12. PUSHING ME AWAY
Další z temných songů z hlavy Chestera Benningtona. Tentokrát o bolesti, kterou člověk cítí, je-li nablízku někomu, koho dříve miloval.
Linkin Park patří titulka červencového čísla. Uvnitř najdete kompletní příběh kultovního alba Hybrid Theory, hromadu dalších zajímavostí o desce a taky dva plakáty. Časák seženete v kamenných prodejnách (najděte si tu nejbližší podle svého PSČ nebo města) anebo přes náš eshop.